Fakton bestond in 2020 veertig jaar en om dit te vieren heeft Syrinx in opdracht van Fakton het Fakton40 boek gemaakt. In dit jubileumboek zijn we in persoonlijke gesprekken op zoek gegaan naar datgene wat Fakton typeert. We hebben de mensen die Fakton hebben gemaakt tot wat het nu is in de schijnwerpers gezet. We keken met hen terug op de rijke historie van Fakton en blikten vooruit op de relevantie van Fakton in de komende decennia. Het werden indrukwekkende verhalen over mijlpalen, dromen, ambities en betekenisvolle samenwerkingen.
Syrinx was betrokken en verantwoordelijk voor het volledige proces: van concept en het schrijven van de verhalen tot de aansturing van het design en druk. Bij medewerkers, alumni en belangrijke zakelijke relaties viel er een prachtig, persoonlijk en inspirerend boek op de mat. En natuurlijk zorgden we ervoor dat het boek ook op LinkedIn een groot succes werd. We vertaalden alle interviews naar korte en krachtige portretten voor op LinkedIn. Een jaar lang deelden we deze portretten, met als resultaat consistente zichtbaarheid onder de juiste, maar ook nieuwe doelgroepen.