Pensioenfonds ABP en Greystar richten de ‘Dutch Essential Housing Venture’ op, een samenwerking gericht op hoogwaardige én betaalbare nieuwbouwwoningen in Nederland voor starters, mensen met middeninkomens, essentiële beroepen en gepensioneerden. Samen gaan ze zo’n 1.500 huurwoningen bouwen in de Randstad en andere grote steden, met een investering van 420 miljoen.
Syrinx PR was in opdracht van Greystar en ABP verantwoordelijk voor de pr-strategie. Onze earned media-aanpak leidde tot een explosie van aandacht in diverse dagbladen en vastgoedpublicaties. Van de Telegraaf tot Vastgoedjournaal, en van Goedemorgen Nederland tot BNR: overal verscheen de kop ‘420 miljoen naar 1500 middenhuurwoningen’. In totaal resulteerde dit in 95 publicaties in print, online, op de radio en televisie, wat samen zorgde voor een bereik van meer dan 900 miljoen en een mediawaarde van 175 duizend euro.
Meer weten? Stuur ons een mailtje via info@syrinxpr.nl.